keskiviikkona, kesäkuuta 28, 2006

Kesätöitä

Kesäviikonloput on aina yhtä upeita! Puhdetöitä tulee tehtyä aivan huomaamatta. Ulkosalla on kiva korjailla ja puuhailla. Vapaa-ajasta nauttii jopa ehkä enemmän kun saa samalla jotain aikaseksi. Tässä muutamia puuhastelukuvia menneiltä aurinkoisilta viikonlopuilta.

Sain hommattua itselleni Bluetooth-autosarjan töistä. Pähkäilin että ei voi olla kovin iso juttu asentaa tuollainen laite autoon. Eikä asennus kovin vaikea ollutkaan, hankala osa oli purkaa koko kojelauta palasiksi, jotta johdot saa piiloon. Internet on loistava apuväline mihin tahansa työhön. Audista löytyi eri forumeista ohjeet kojelaudan purkuun tarvittavien erikoistyökalujen rakentamiseksi. Niin paljon informaatiota, eihän kukaan voi epäonnistua... eihän...? Hennan Mummi poikkesi katsomaan mun puuhailua just siinä vaiheessa, kun kaikki kojelaudan johdot retkotti alhaalla ja kaikki palat oli irti. Mummi tais hiukan pelästyä saanko mä enää sen sotkun näyttään entiseltä... Mä olin hyvin itsevarma osaamisestani, tää homma hoituu kuin Ronaldolta maalinteko. Tässä kädessä ei ruuvimeisseli vapise! ...uskooko mua kukaan...? Joku edes...?


Tämän seuraavan otoksen ajattelin lähettää Man of the year -kilpailuun! Me ostettiin kotiin Ben af Schulten 70-luvulla Artekille suunnittelema täyspuinen ruokapöytä. Juhannuksena me sitten hiottiin pöytä uutta vastaavaan kuntoon ja läväytettiin siihen päälle näyttävä antiikkipatinki. Tässä muille miehille mallia miten perheen työt kuuluu jakaa!

Juhannusporukka Tarpian rantasaunalta. Kiitokset kaikille hauskasta juhannuksesta, hyvästä ruoasta ja ruokaseurasta, sekä tiukasta petankikisasta (vai miten se pallopeli kirjotetaan)

Jos ihastelitte mun uutta vaavilaskuria tuossa sivun ylälaidassa, niin voitte käydä luomassa omanne osoitteessa http://tickers.baby-gaga.com/ tai http://tickers.tickerfactory.com

Ei kommentteja: